FAQ
Najczęściej Zadawane Pytania
Znajdź odpowiedzi na nurtujące Cię pytania poniżej:
Jeżeli chcesz, aby kierowca zostawił dietę pod drzwiami Twojego domu lub mieszkania, prosimy o przekazanie kodu do domofonu lub klucza. Przy składaniu zamówienia w polu "dodatkowe informacje" można uwzględnić dokładne miejsce pozostawienia diety przez kierowcę, jeśli nie ma możliwości podejścia pod same drzwi. Nasze diety dostarczane są w papierowych pudełkach, dlatego też sugerujemy miejsce z płaskim podłożem. Stanowczo odradzamy wieszanie diet na płocie lub bramie. Jeśli jednak zdecydujesz się na taki wariant dostawy, robisz to na własną odpowiedzialność.
Gwarantujemy dostawy od godziny 17:00 do godziny 07:00. Jeśli chcesz dowiedzieć się, o której godzinie dotychczas kierowca realizował dostawy w Twojej okolicy skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: info@diabelzpudelka.pl.
Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem płatności internetowych: BLIK, przelew on-line oraz przelewem bankowym.
Nie ma takiej możliwości, nasze diety stanowią komplementarną całość. Jeżeli nie wiesz jaką dietę zamówić skontaktuj się z naszymi dietetykami pod adresem: dietetyk@diabelzpudelka.pl.
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Nasi konsultanci wraz z Działem Logistyki zweryfikują możliwość dowozu do wskazanej przez Ciebie miejscowości.
Dostawę diet realizujemy od poniedziałku do piątku w specjalnie do tego przystosowanych samochodach chłodniczych. Stale utrzymywana odpowiednia temperatura zapewnia najwyższą jakość oraz świeżość posiłków.
Zmian rodzaju diety oraz kaloryczności możesz dokonywać do 3 dni roboczych przed dostawą zmienianego dnia diety. Zmianę adresu dostawy należy zgłosić w formie wiadomości e-mail na adres info@diabelzpudelka.pl do godz. 18:00 w piątek. Zmiany są wprowadzane zawsze od kolejnego poniedziałku. Nie ma możliwości dokonania jednorazowej zmiany adresu na konkretny dzień.
W celu doboru odpowiedniej dla Ciebie diety skontaktuj się z naszym dietetykiem.