FAQ

Najczęściej Zadawane Pytania

Znajdź odpowiedzi na nurtujące Cię pytania poniżej:

Jeżeli chcesz, aby kierowca zostawił dietę pod drzwiami Twojego domu lub mieszkania, prosimy o przekazanie kodu do domofonu lub klucza. Przy składaniu zamówienia w polu "dodatkowe informacje" można uwzględnić dokładne miejsce pozostawienia diety przez kierowcę, jeśli nie ma możliwości podejścia pod same drzwi.  Nasze diety dostarczane są w papierowych pudełkach, dlatego też sugerujemy miejsce z płaskim podłożem. Stanowczo odradzamy wieszanie diet na płocie lub bramie. Jeśli jednak zdecydujesz się na taki wariant dostawy, robisz to na własną odpowiedzialność.


Gwarantujemy dostawy od godziny 17:00 do godziny 07:00. Jeśli chcesz dowiedzieć się, o której godzinie dotychczas kierowca realizował dostawy w Twojej okolicy skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: info@diabelzpudelka.pl.


Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem płatności internetowych: BLIK, przelew on-line oraz przelewem bankowym.


Nie ma takiej możliwości, nasze diety stanowią komplementarną całość. Jeżeli nie wiesz jaką dietę zamówić skontaktuj się z naszymi dietetykami pod adresem: dietetyk@diabelzpudelka.pl.


Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Nasi konsultanci wraz z Działem Logistyki zweryfikują możliwość dowozu do wskazanej przez Ciebie miejscowości.


Dostawę diet realizujemy od poniedziałku do piątku w specjalnie do tego przystosowanych samochodach chłodniczych. Stale utrzymywana odpowiednia temperatura zapewnia najwyższą jakość oraz świeżość posiłków.


Zmian rodzaju diety oraz kaloryczności możesz dokonywać do 3 dni roboczych przed dostawą zmienianego dnia diety. Zmianę adresu dostawy należy zgłosić w formie wiadomości e-mail na adres info@diabelzpudelka.pl do godz. 17:00 w piątek. Zmiany są wprowadzane zawsze od kolejnego poniedziałku. Nie ma możliwości dokonania jednorazowej zmiany adresu na konkretny dzień.


W celu doboru odpowiedniej dla Ciebie diety skontaktuj się z naszym dietetykiem.


Gdzie dostarczamy

Dostarczamy diety niemal w całym kraju! Sprawdź, czy dowozimy do Ciebie.
Sprawdź, czy dostarczamy do Twojej miejscowości
Dostarczamy do Twojej miejscowości!
Nie mamy Twojej miejscowości na mapie dostaw. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby sprawdzić, czy będziemy mogli dostarczyć Ci dietę.